Serwis
W przypadku sugestii, pytań lub wątpliwości odnośnie funkcjonowania naszych produktów prosimy o kontakt telefoniczny z naszym działem serwisowo-technicznym . Nasi pracownicy udzielą Państwu fachowych, wyczerpujących odpowiedzi.
Zanim wezwiecie Państwo serwis należy zapoznać się z następującymi dokumentami:
- Warunki gwarancji ( Dane Techniczno-Ruchowe - DTR)
- Instrukcja obsługi (DTR)
UWAGA:
Niekompletne zgłoszenia serwisowe nie będą rozpatrywane.
UWAGA:
Nieuzasadnione wezwanie serwisu pociąga za sobą poniesienie przez osobę zgłaszającą kosztów
związanych z dojazdem i ewentualną naprawą.
*
Firma IRLEH zastrzega sobie prawo wprowadzania bez uprzedzenia zmian parametrów technicznych, wyposażenia i specyfikacji oferowanych towarów. Zawarte na niniejszej stronie informacje nie stanowią zapewnienia w rozumieniu art. 4 ust. 3 i 4 Ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (dalej "Ustawa"), a także nie stanowią opisu towaru w rozumieniu art. 4 ust. 2 Ustawy. Niniejsza strona nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego.